Трилогия "Порочният милиардер" от Мегън Марч - ревю.

by - май 15, 2016


За пръв път ще пиша ревю и да ви призная, не съм особено сигурна как точно се предполага да го направя. Колко мога да споделя от личното си мнение и колко точно спойлери мога и не мога да допускам да публикувам.
Е, да започваме.


Приятно четене :)

В случай, че сте под 16 години, тази поредица не е за вас.
В случай че не харесвате вулгарен език, тази поредица не е за вас.
В случай, че сексуалните сцени ви притесняват, тази поредица не е за вас.



Мегън Марч
"Порочен милиардер"

Имам голям пенис и дори по-голяма банкова сметка. С това биографията ми почти се изчерпва. Честно казано, не е нужно да казвам повече. Само след тези думи 99% от жените ще дойдат у дома с мен.
Звуча ли ви като задник?
Така е, защото съм задник.
И познайте какво? Устройва ме идеално.
Или поне ме устройваше.
Докато не срещнах нея. В книгите се казва, че прехвърчали искри. Заебете тези глупости. С нея беше като да запалиш сигнални ракети с гориво за реактивни двигатели. Или може би направо с напалм.
Има само един проблем.
Тя не остави нито името, нито номера си, когато изчезна от хотелската стая след една нощ, изпълнена с най-горещия секс в живота ми. Сега, след като вкусих котенцето й… най-сладкото, единственото по рода си котенце на света… имам нужда да го сторя отново.
Така че какво може да направи един задник?
Взех проблема в свои ръце.
А когато я намеря? Смятам да я задържа.

Мегън Марч
"Порочни удоволствия"


Направих го. Омъжих се за милиардер.
Имам си своите причини, но последното, което очаквах, е да бъда притежавана.
Може да съм изрекла клетвите, но въпреки това съм решена да запазя собствената си воля.
Сега правилата му превземат света ми, но не съм жена, която просто ще се подчини.
Има един проблем обаче — мисля, че започвам да се влюбвам в него…
Нямам никаква представа как ще се развие този брак, но да запазя част от себе си единствено за мен, докато се подчинявам на порочните му удоволствия, се очертава да бъде предизвикателството на живота ми.


Мегън Марч
"Порочни заедно"

Моята съпруга.
Обичам да изричам тези думи.
Тя е моя, и ако си мисли, че ще й позволя да избяга от мен, без да я последвам и да я върна там, където й е мястото… при мен… значи й предстои да се сблъска със суровата действителност.
Защото съм готов да играя мръсно, за да й дам това, което заслужава — да бъде щастлива до края на дните си. И аз ще се
погрижа да получи именно това.


Първо искам да изкажа огромни благодарности към прекрасната Ralna от BG WORLD, защото от драго сърце ни предостави фен превод и на трите книги. Благодаря!


След "50 нюанса сиво" бях малко скептично настроена към подобен тип книги. Преди Нюансите дори не си бях помисляла да чета този жанр, никак не ме влечеха грубостите и подробно описаните сексуални сцени. След като прочетох трилогията за Грей, започнах малко повече да откликвам на еротик жанра, може би защото накрая винаги се намесваше любовта и тя правеше историята една идея по-хубава.
След първите няколко реда се влюбих в Холи! Влюбих се в леко сладникавият й образ на заблудено девойче от Юга, което не искаше нищо друго освен да постигне мечтите си. Замислих се, че деветдесет процента от нас търсят точно това. Реализация в сферата, която обичаме и не можех да съдя Холи за дето се беше забъркала с неправилните хора, щом това щеше да я отведе до върха.
После се появи и Крейтън. С целият си образ на лошо момче, абсолютен педант и доминант, той веднага се нареди в моите топ 10 в класацията за "мъж на годината", въпроса е дали тази класация беше нагласена с добро или с лошо. Този мъжки индивид беше всичко, което една жена може да иска, и всичко което би намразила в същото време. 
Аз, обаче, се влюбих в идеята да има тях.
Но за разлика от Нюансите, тук го нямаше садиста. Нямаше го първоначалното опознаване, нито противоречията "дали-или". Имаше точни и ясни заповеди, които трябваше да бъдат изпълнени без особено мисловна дейност. И разбира се - една нощ, без повторения.
Образа на Крейтън Карас ми беше до болка познат. Бях чела и препрочитала "за него" хиляди пъти, но това което ме накара да продължа беше Холи. Не знам защо, но някак си открих себе си в нея. Страхлива и свита, но в същото време готова да се бори за себе си със зъби и нокти. Беше апетитен образ, който исках да видя как би могъл да се развие. Разбира се, и тяхната история беше това, което ме накара да продължа с поредицата.
Няма да се впускам в излишни обяснения, защото не желая да се изпусна и да дам някой спойлер. Първа книга заложи на тяхното бегло опознаване, загатването на любовната им история премесено с малко хумор и много горчилка.

Както и предполагах побързах да прочета и втора книга. Там вече романтичната ми страна се обади, макар на моменти да изпитвах огромно желание да убия Холи, друг път пък Крейтън. 
С огромно желание и интерес следях развитието на героите по отделно, както и израстването им като двойка. Противоречията, които се бореха в тях и между тях, чувствата, които не желаеха да изразяват и единственият начин, по който успяваха да се разберат - секса. Все по-горещ, по-наситен, по-мръсен.
Във втора книга виждаме не само различията между героите, но и различията между световете, в които живеят. Различия, които си оказваха влияние, най-вече върху крехката особа, която беше Холи. Между редовете на "Порочни удоволствия" се насладих на малко повече драма, към която лична аз съм пристрастена. Харесаха ми сладките романтични моменти, борбата да останат такива каквито са, но и борбата да запазят брака си крещейки на света, че е не е било някаква забежка.
И тази книга завърши така, че да ме остави тръпнеща за следващата. Исках още Холи. Още тях. И определено още от този алфа-мъжкар, чийто образ започваше да се пропуква все повече и повече покрай съпругата му.

И накрая достигнах до книга номер три. Чаках я със седмици да бъде преведена, препрочитах страниците на предишните две и финалът на книга 2 всеки път ме оставяше безмълвна и дори да си призная с по насълзени очи. Това, което ме спасяваше беше мисълта, че Марч няма да ни остави с такъв финал и щеше да ни даде хепи енд-а, който всичките й читателки чакахме с удоволствие.
Това, което не очаквах, беше трета книга да ме остави толкова....незадоволена. Разбирайте го както искате, но аз останах леко разочарована от това, което авторката ни даде в последната книга от трилогията. Да, получих си желаният хепи енд, но поради някаква причина цялата книга ми се строи претупана. Написана набързо, с някаква абсурдна развръзка, която никой не очакваше. Книгата имаше своите забавни моменти, на които искрено се посмях, и такива които караха сърцето ми да прескача от обич към това, в което се бяха превърнали героите. И все пак не мога да кажа, че начина по който се разви ми хареса, но не мога да кажа и че не ми хареса.
Е, ако сте стигнали до прага на книга три, в никакъв случай не я захвърляйте настрани, защото както първите две, така и тази има какво да ви даде.

Надявам се, че съм ви заинтригувала по някакъв начин :)


~ Нина.

You May Also Like

2 коментара

  1. Прекрасно ревю, не си личи, че ти е първото. Радвам се, че поредицата ти е харесала толкова много, че си решила да започнеш именно от нея, пишейки първото си ревю.
    За мен лично, която съм фен на нюансите, мога с ръка на сърцето да кажа, че няма нищо общо с тази поредица, като изключим, че и двата героя са милиардери. И макар да имаше по-пиперлив език, поредицата е незабравима, Кейтън е незабравим, тъй като беше герой израстващ с всяка следваща страница, и Холи бе незабравима, тъй като тя пък добиваше смелост и решителност с всяка следваща страница. Отново, блгародаря за чудесното ревю, с радост ще следя и останалите ти, и се надявам, когато завърша двулогията на Мегън Марч "Порочно момиче" и тя да намери място в блога. Всичко хубаво, успех и само напред.

    Ralna

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за чудесния коментар! Винаги е хубаво първият такъв, да е изпълнен с толкова позитивизъм към това, което правиш :) С удоволствие ще прочета двулогията веднага щом излезе и бих написала още едно такова ревю, защото ми става все по-приятно да го правя.
      Още веднъж благодаря!

      Изтриване