#Провалих се :(

by - декември 25, 2016

Здравейте прекрасни!




Честита Коледа! Пожелавам на всички ви най-вече здраве, защото за къде сме без него, много щастие и късмет, разбира се любов и безкрайно много усмивки и положителни емоции. Не забравяйте, че щастието идва първо от вас, с правилното мислене и настроение към света всичко е възможно! Бъдете оптимистични и не забравяйте, че във всичко има нещо красиво! Не на последно място ви пожелавам всичките ви мечти да станат реалност.

Този пост не е само за да ви пожелая всичко това горе, а е и нещо като равносметка. Много, ама наистина много, исках да се справя с предизвикателството Блогмас. Имах толкова много идеи, които исках да осъществя, но в крайна сметка живота и кръговрата и си казаха думата и бяха на различно мнение от моето. В един от последните Блогмас постове ви споменах, че никак не се чувствах добре психически, сякаш света се стоварваше върху мен и нищо не вървеше по план. Бях решила да загърбя всичко това и въпреки всичко да завърша Блогмас, но докато пишех закъснелия пост за 20.12. осъзнах че притискам себе си и правех нещо с нежелание. Не искам да поствам тук само защото трябва, искам наистина да имам желание и да се чувствам удовлетворена от това, което публикувам. В крайна сметка останових, че е по-добре да пропусна последните няколко дни, отколкото да пиша неща, които не мога да почувствам и да ви заливам с излишен "спам".

Не знам какво се случва тази година, но определено коледното ми настроение е на минус. Мисля че Елфчетата са пропуснали да ме навестят и посипят с вълшебния си прашец, защото нямам никакво желание за нищо. Бъдни вечер беше просто поредния работен ден, в който се намери клиент, който да ми вдигне нервите да ми съсипе настроението. Коледният ден, макар и до тук да върви добре, отново и просто един ден.
Да ви призная ли една тайна? Тази година дори не украсих елха у дома, просто не се почувствах в настроение да го направя. Общо взето цялата 2016година е доста странна и определено е изпитание за мен и нямам намерение да свърши, макар че кой знае какво ни е отредила 2017? Надявам се просто да е по-добра от тази.


И така, провалих се! Но това не означава, че ще започна да тропам с крак и да се наказвам за това, напротив - готова съм да си седна на задните части и да работя по-усърдно! Извода е, че независимо какви провали срещаш е важно да се изправиш и да си вдигнеш високо главата - иначе короната ти може да падне ;)


Благодаря ви за отделеното време!
Останете позитивни и прекрасни!


~ Нина.

You May Also Like

0 коментара