5 неща, които очаквам с нетърпение през тази година.

by - януари 03, 2017

Здравейте прекрасни!

В днешният си пост реших да ви спомена за петте неща, които очаквам с нетърпение през 2017година. Гледам да не си поставям никакви цели, защото когато го направя обикновено не изпълнявам нито една, но този кратък списък е с нещата, които са 99% сигурни, че ще бъдат изпълнени.
Честно казано нямам търпение за тази година и съм готова да се боря тя да бъде точно такава, каквато искам!

1. Сватбата ми!
Може би това е първото нещо за, което нямам търпение. Честно казано, ако имах повече финансова възможност, с удоволствие бих си наела организатор, който да направи вместо мен всички онези дреболии, които ми доставят толкова много стрес. Е, такава възможност нямам, така че сама съм се заела с цялото приготовление. Тръпна в очакване за юни 2017!

2. Моминско парти!
Да, то определено ще бъде преди сватбата ми, но знаейки колко е луда кумата ми(в това число и шаферките) отлично знам че ще направят голямо "шоу" в мое име и до последно ще ме държат в неведение за това, което ме очаква. Купона ще бъде "един път", е все пак нямам намерение да се женя втори :)

3. "Меденият месец"!
Слагам го в кавички, защото няма да е точно меден месец. Определено не сме избрали някоя сладникаво романтично място като Париж или Венеция, но е дестинация, която искам да посетя от години, а именно Лондон. Влюбена съм в този град от години, но нямах възможност да го посетя, сега най-сетне имам "причина" да отида и наистина нямам търпение.

4. Скок с бънджи!
Искам да изпитам този вид адреналин от доста време, но някак все не събирах смелост. Тази година, обаче, е годината на новите преживявания и вече съм готова да поема подобен "риск" в името на това да започна да премахвам неща от бъкет листа си. Скока с бънджи ще бъде най-вероятно през юли, като подарък за годеника ми(леле, тогава ще ми бъде официално съпруг!).

5. Да заживеем самостоятелно!
В момента с него живеем с родителите ми, което ни устройва защото облекчава сметките и е удобно. След сватбата, обаче, и двамата искаме да се отделим и да заживеем самостоятелно, то и е и наложително де, хаха. Определено нямам търпение да бъдем само двамата :)

Това беше краткият ми списък с нещата, които очаквам тази година. Както казах - не са кой знае какво - но определено ме изпълват с нетърпение и ме карат да мисля, че може би това ще е моята година :)


Благодаря ви за отделеното време!
Останете позитивни и прекрасни!


~ Нина.

You May Also Like

0 коментара