Вкусно във вторник: Мини пайове с боровинки(без захар и бяло брашно).

by - януари 17, 2017

Здравейте прекрасни!



Знам, че на много хора като за всяка нова година, едно от решенията им е да се хранят здравословно. Често това продължава само през първите две седмици, или до края на януари, но дори и толкова си заслужава похвалата.
Моят проблем е, че обичам да похапвам сладко и ми е много трудно да стоя настрани от десертите, някак си не ми върви да ги заменя с плод, например. Сега, обаче, съм запретнала ръкави и вместо да избера някой шоколад когато желанието ми за сладко се обади, предпочитам сама да си приготвя нещо.
Ако сте чели някой от по-старите ми постове знаете, че обичам да пека, това ми е една от многото страсти, но да не кажа най-голямата. Често й се отдавам и така успявам да създам всевъзможни вкусотии. Тази сутрин реших - защо пък да не са здравословни вкусотии?

Днес ще ви споделя рецептата ми за боровинкови пайове. Приготвят се изключително лесно и са адски вкусни, а към това да добавя че са без захар и бяло брашно. Шок, нали? Продължавайте да четете :)


Продукти:40гр. овесени ядки
60-70гр. брашно от овесени ядки(овесените ядки се смилат в блендер и стават на брашно)
1бр. яйце(размер М или L)
1бр. добре узрял банан
1/2 ч.ч. мед(чист органичен, без добавена захар)
1 ч.л. бакпулвер
1/8 ч.л. хималайска сол
112гр. нискомаслено кисело мляко
боровинки(на око)

Стъпки:1. Фурната се загрява на 160 C.
2. Банана, млякото, меда и яйцето се слагат в блендер и се разбиват(може с миксер, също и на ръка). В отделна купа се смесват бакпулвера с овесеното брашно и солта, след което тази смес се прибавя към течните съставки и се смесва добре за няколко минути(блендер/миксер/на ръка).
3. След като сместа е добре разбъркана към нея се добавят целите овесени ядки и боровинките, разбърква се внимателно.
4. Разпределя се във форми за мъфини и се пекат за около 25 минути.Центъра трябва да остане течен, а по края да се запече.
5. Хапва се топло с лъжица, или след като изстине под формата на кексче.
 

Нямате идея колко са вкусни и най-хубавата част е че може да изядете пет и да не ви е яд след това...е, не че ви го препоръчвам де, хаха.


Благодаря ви за отделеното време!

Останете позитивни и прекрасни!


~ Нина. 

You May Also Like

0 коментара