Когато си правиш планове, обикновено живота се намесва.

by - септември 09, 2017

Здравейте, прекрасни!




Май мина доста време, а? Да, определено може да се каже така! Обаче, нали има едно такова нещо наречено "живот", да знаете това си е същински водовъртеж - като ви грабне и няма пускане. Нещо такова ми се случи и на мен. За последните няколко месеца ми се случиха повече неща отколкото съм предполагала, че могат да се поберат в толкова кратко време.
Проблеми.
Болки.
Щастливи моменти.
Не толкова щастливи моменти.
Адреналин.
И така нататък.
За щастие съм благословена с прекрасно семейство и страхотни приятели, които бяха до мен по време на всяка една стъпка, дори и тогава когато ми се струваше че съм напълно сама срещи света и всичко лежи върху моите плещи. А, и книгите са доста добро бягство, когато реалността ти нарежи, но това вие вече го знаете.

Какво научих от последният път, в който застанах срещу белият "лист" на компютъра?

1. Дори хора, които смяташ за близки и с които винаги си се разбирал, могат да ти обърнат гръб и да направят най-прекрасния ден от живота ти истински ад - или поне пътят към този ден. 
Извод - не можеш да угодиш на всички, не се опитвай! Винаги ще има някой, който не харесва какво правиш или говориш...или няма да одобрява цвета на шаферската си рокля. 
Но, всичко е добре, когато свършва добре, нали?!

2. Нека ви кажа нещо - сватбите са трудно нещо! Ако сте ходили на такава и булката ви изглежда щастлива, усмихната и спокойна, то тя определено е имала солидна подкрепа зад гърба си, или най-малкото не се е нагърбила да организира всичко сама. Е, естествено когато "големият ден" дойде нищо не може да помрачи щастието ти, но процеса до тогава е дълъг, сложен и изпълнен с нерви.
Извод - бих го направила отново по същият начин! Колкото и нелогично да звучи, в края на деня сватбата ми беше всичко това, което исках. Съвет обаче, ако имате средства за сватбена агенция - дайте ги!

3. Скандалите са нещо нормално, дори когато са повече от обикновено. Нищо не променя факта, че края на деня се обичате и само това има значение, а не кой вид чаши за шампанско да изберете или дали шаферите да са с вратовръзки или папионки. 
Извод - ако не иска да избира декора с вас - не го карайте. Това че не участва във всяко решение, не означава че не иска да се жени за вас.

4. Свиках вече с факта, че съм "луда", "откачена" и т.н. за това че искам сватба. Плюс това през осемте месеца, които организирах всичко успях да забременея и родя...няколко пъти, поне хората така мислеха.
Извод - хората ще си говорят, но ти сам решаваш дали ще ги слушаш.

5. Научих че съм се променила, осъзнах го толкова скоростно само в рамките на няколко дни. Открих това, което другите ми повтаряха, а аз отказах да разбере. Обаче няма нищо лошо в това да се застъпваш повече за себе си и да слушаш собствените си съвети.
Извод  - промяната не е лошо нещо, стига да се обичаш под всичките си форми.

6. Накрая, това което научих, или по-скоро осъзнах, беше че плановете почти никога не се случват както ти ги искаш. Накрая винаги има едно камъче, което да те препъне. Винаги има някое обещание, което не е изпълнено и това те разочарова. Обаче живота е такъв и всичко е наред, ако избереш да го живееш.

Какво ще се случва от тук нататък? Ами аз съм планувала едно, но знае ли какво ще ме чака зад ъгъла. Надявам се, че ще се "виждаме" два пъти в седмицата с идеите, които съм замислила, а ако получа вдъхновение ще има и бонус постове през останалото време. Истината, обаче, е че няма да обещавам нищо най-вече за да не разочаровам себе си.


Благодаря ви за отделеното време!

Останете позитивни и прекрасни!

~ Нина.

You May Also Like

0 коментара