#makemebeutiful ♡ Нови придобивки.

by - септември 11, 2017

Здравейте прекрасни!



В днешния красив, но леко студен, ден съм ви подготвила няколко първи впечатления на нови продукти закупени от магазин "Лили" и онлайн магазина за козметика Ензо. От край време козметиката ми е нещо като хоби и изобщо не считам себе си за някакъв вид бюти гуру или някой "супер-разбиращ от гримове", правя всичко за удоволствие - понякога ми се получава, понякога не.

Първите продукти, които искам да ви покажа са от марката Catrice. Използвам продукти с този лейбъл от доста време, обожавам камуфлажния коректор - единственият на достъпна цена, който успява да се справи с тъмните кръгове под очите ми. От марката също така използвам контуриращата палитра Prime and fine, както и моливът за вежди Catrice Stylist. Следващ в писъка ми е фондьотенът HD Liquid Coverage, който се каня да пробвам още от самото му релийсване, но все още не съм се докопала до него.
Днес ще ви споделя мнението си за палитрата The Nude Blossom Collection, двоумях се между нея и The Precious Copper Collection, но сега след като изпробвах блосъм версията мисля, че е почти задължително да се върна и да закупя и другата.






Цветовете са нежни и кадифени, пигментни са и не избледняват в нищото когато биват бленднати на окото. Има 7 основни цвята и два допълнителни, като единият аз лично го ползвам за хайлайт под веждата и във вътрешното ъгълче на окото, където искам да из светля, а с другият подчертавам и потъмнявам за повече драматизъм. Всички цветове са с лека лъскавина, като по-тъмните са по-матови от светлите, но и в тях на светлина се забелязват лъскави частици.






Другият продукт от марката, който закупих при последното си посещение в Лили, беше гланцът за обем - Volumizing Lip Booster. Цвета е леко загатващо неутрално, към розово. Сложен на устните се усеща онова познато ментово/гъделичкащо чувство, което визуално прави устните по-плътни. Аз лично комбинирам гланца с матово червило отдолу в подобен нюанс в случаите когато искам да предам малко по-драматичен ефект.


Дълго време си търсих бронзираща пудра, която да комбинирам с контура си, но да бъде по-топла и не оранжева. Естествено исках да бъде и на нормална цена. В крайна сметка се спрях на тази от Essence - изглеждаше ми да се вписва най-добре в представата ми за това, което търся, а освен това продуктите на този бранд винаги са ми били по вкуса и са намирали място в несесера с гримове, които ползвам всекидневно. Например, комплекта за вежди на марката беше първото нещо, с което започнах да попълвам и скулптирам веждите си. И до ден днешен ползвам дуото, вече и в комбинация с гела за вежди, който сам по себе си доставя цвят и плътност и може да бъде носен без комбинация от молив или сенки за по-естествен и натурален вид. Фиксиращата им пудра ми е нещо като holy grail, купувам я отново и отново вече за трети или четвърти път. Препоръчвам я, ако кожата ви е мазна или смесена към мазна.

От бронзиращата пудра останах очарована - кадифена и достатъчно пигмента, доставя нужният цвят на лицето и загатва лек слънчев загар. Напълно матова е.











Най-много неща, поне за това ходене до Лили, закупих от Golden Rose, една много популярна и позната марка, която аз лично знам още от дете. На този бранд беше първата ми спирала, дълги години ползвах черният им молив за очи(за нещастие не по правилния начин) и до ден днешен винаги проверявам щанда им за нещо ново и интересно.
Колекцията ми от матови червила беше започната именно от тези на Голдън Роуз. Първо закупих Matte Lipstick Crayon в цвят номер 10, а при тази разходка до Лили закупих и номер 5, чийто суочове виждате в клипа и цвета направо ми крещи "есен". За естествен и всекидневен грим, винаги посягам към спиралата Golden Rose Miracle Lash Mascara, която придава обем и дължина, като оставя миглите естествени без да се слепват.


По препоръка от приятелка взех и фондьотен от марката и едва когато се замислих над това осъзнах, че всъщност никога не съм притежавала фондьотен на Голдън Роуз. Търсих някой покривен, но не тежък, подходящ за всекидневна употреба. Доволна съм от избора си, макар подтона на този цвят, който избрах да се оказа малко по-розов от нужното.


Закупих и един от коректорите на марката, защото имах желание да изпробвам нещо различно от коректора, който ползвам всеки ден. Golden Rose Liquid Concealer, определено озарява и прикрива кръговете под очите, но това което аз открих лично за своя тип кожа, е че ако не го сетна добре с безцветна пудра се крийсва доста бързо след нанасянето. Въпреки това ще продължа да посягам към него.


И последният продукт, който закупих, всъщност беше онлайн поръчка и бях изключително изплашена, защото не знаех дали съм уцелела правилният цвят. Така известният Dermacol, за който се твърди, че е най-покривният фондьотен, ползващ се от професионални гримьори в Холивуд, пък и е на що годе нормална цена. Беше доста нашумял в youtube обществото и в крайна сметка реших да го поръчам.
Наистина е покриващ, превръща лицето ми в едно порцеланово платно готово за рисуване. Използва се количество по-малко от грахово зърно за да покрие цялото лице, няма чувство на тежест и стига да успеете да уцелите цвета си е страхотен. НО, не е за всекидневна употреба! Има защо да бъде използван в Холивуд, за видеа и професионални снимки. На моето лице стоеше перфектно до петия час, след това започна да се събира около носа и устата, така че не го препоръчвам за всекидневна употреба или за носене цял ден.



И след като "бърборих" по-дълго от очакваното, мисля че е време да ви оставя намира, хаха. А вие, фенове ли сте на споменатите по-горе брандове и кой ви е любимият продукт, с който не бихте се разделили?


Останете позитивни и прекрасни!



~ Нина.






You May Also Like

0 коментара